Mix and match - Reisverslag uit Harlech, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Mix and match - Reisverslag uit Harlech, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Mix and match

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

27 April 2017 | Verenigd Koninkrijk, Harlech

De jongens zijn behoorlijk slim als het om eten gaat. Ooit riep ik bij Jamie Olivers recept voor pancakes... "Oooh, dat kan ik wel onthouden!" Dus wilden de heren vandaag pancakes als ontbijt. (1 cup selfraising flour, 1 cup milk, 1 large egg and sea salt). Wel lastig luchtig mixen zonder garde of mixer, maar ze (vr)aten er van. Volgens mij dus weer geslaagd ;-)

Ook in de vakantie kan de plicht roepen... Vanmorgen moest er dus eerst een was gedraaid en opgehangen worden. Geen probleem, maar zo werd het wel later voordat we op pad konden èn ik kon in de tussentijd uitzoeken waarom Waarbenjijnu mijn verslagen inkortte. De mannen namen allemaal nog een duik en ik kwam achter het probleem van de ingekorte verslagen...

Omdat het tegen lunchtijd was in het restaurantje van de camping gegeten. Er werd vanalles geruild en gedeeld, maar aan her einde trof je de hond in de pot. Hihi.

Tegen tijd van vertrek zette de regen door. Ons oorspronkelijke plan is nu doorgezet naar morgen en wij gingen nul kleine stadjes bezichtigen. Dolgellau en Harlech. In een oude sobere kerk hebben de jongens een kaarsje gebrand. Even verder brak de zon weer door, dus reden we door naar het strand! Altijd goed voor mooie vondsten en uitwaaien.

Na het avondeten wilden de kids weer naar de speelhal. Dat is dus hèt vertier voor Britse kinderen! Ja er is ook een speeltuin, maar daar is zelden een kid. In de speelhal altijd.

Gisteren was ik met Flor en Wout de enige zwemmers. Moest ik in het water zijn, omdat Wout geen 8 was. Policy werd er gezegd. Wel relatief veilig, maar er staat zo'n sterke airco aan dat zwemmen na een halfuur al koud wordt. Hebben de jongens geen last van, maar ik wel. Haha.

Morgen hopen we op beter weer. Dat is dan gelijk onze laatste dag hier, want zaterdag gaan we naar Zuid Wales...

  • 27 April 2017 - 21:09

    (O)ma:

    Toch weer een volle dag. Knap van je dat je pancakes gebakken hebt. Maat het recept kon je natuurlijk ook opzoeken op het net.
    Veel plezier morgen. En de verslagen vind ik super!!!

  • 27 April 2017 - 21:28

    Joyce De Hoog:

    En bij lunch kreeg ik chips...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 6826

Voorgaande reizen:

21 April 2017 - 06 Mei 2017

5 Hoog goes West

Landen bezocht: