Dag van vertrek - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Joyce ;-)

Blijf op de hoogte en volg Joyce

21 April 2017 | Nederland, Hoek van Holland

Vandaag is dan eindelijk de dag van vertrek... Eerst mag ondergetekende nog werken, maar wel proberen vroeger te stoppen :-D Anders geen idee of we weg zouden kunnen. De N57 wordt vanavond afgesloten, dus het lijkt ons verstandiger om via Oostvoorne te gaan. Zou toch knap sneu zijn als we de boot missen!

De jongens vieren vandaag op school Koningsdag en na schooltijd draaien ze hun normale programma af. Spelen ;-) Ar is thuis en moet deels werken en draagt zijn steentje bij in het huishouden van Jan Steen. Neehee niet door troep te maken, maar om orde in de chaos te scheppen.

Om 15:00u kon ik kantoor verlaten, uurtje later dan ik had gepland, maar toch geen volle dag gemaakt. Gauw even de laatste boodschapjes en de broodjes voor onderweg! Thuis hup, hup tassen inpakken en eten maken. Nu nog een uur en dan stappen we in de auto...

• 23 April 2017 - 08:02

(O)ma:

Je bent maar een mazzelaar met een man die dat allemaal doet

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017