Boarding - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Boarding - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Boarding

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

21 April 2017 | Nederland, Hoek van Holland

Aan boord komen ging snel. Na dubbele paspoortcontrole zaten we twee tellen later al aan boord en was het gelijk een uur vroeger... Direct van dek 4 naar dek 11 gegaan. Met de trap wel te verstaan. Uiteraard de hutten opgezocht en verdeeld. Xan en Flor wilden een eigen hut en de rest kon inschikken.

Bij C-view wat genuttigd totdat we uitvoeren. Toen uiteraard naar het dek gesneld om te zien hoe we koers kozen richting zee... Blijft gaaf! De Nieuwe Waterweg eenmaal af toch maar richting hutten gegaan, de wekservice zou op een onchristelijk tijdstip zijn. Op hoop van zegen dat die twee alleen in een hut netjes gingen slapen. De hutten zijn namelijk allemaal voorzien van TV en Xan heeft zijn JBL speaker mee.

Om 6:30 u gaan we van boord, dus voor die tijd moeten we ontbeten hebben. We zijn benieuwd!

• 24 April 2017 - 19:48

(O)ma:

Toch een wonder dat iedereen door mocht hahahaha..... gelijk het luie zweet er dus uitgelopen.

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017