The end - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu The end - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

The end

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 Mei 2017 | Nederland, Hoek van Holland

Vanmorgen weer het deuntje "Don't worry...". Het kostte een beetje moeite om eruit te komen, maar ja... wil je een ontbijtbuffet dan moet je er wel uit. Gelukkig konden we allemaal wat lekkers vinden en in rust eten.

Nog even terug naar de hut... en ontschepen.

De controle verliep moeiteloos en het rechts rijden voelde vetrouwd! Geen miles meer, maar gewoon kilometers. ;-)

We kunnen terugkijken op een waanzinnige kennismaking met Wales en Engeland! Een land dat de jongens ook gaaf vinden. Het waren echt twee heerlijke weken.

• 07 Mei 2017 - 17:31

Marlies:

Mooie reis Joyce! Dat was genieten met je mannen. En nu nog even nagenieten.

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017