Flipper! - Reisverslag uit New Quay, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Flipper! - Reisverslag uit New Quay, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Flipper!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

29 April 2017 | Verenigd Koninkrijk, New Quay

Vanmorgen moesten we uiterlijk 10:00u de stacaravan verlaten hebben, dat wisten we. Alleen hoe laat we de nieuwe caravan in mochten wisten we niet... Met wat tussenstops waren we drie uur later bij de camping. Holiday park noemen ze het hier. We hebben echt weer een schitterende route gereden! Een deel expres over B-weg om dichter langs de kust te rijden.

De stacaravan was (al) klaar, dus we konden er gelijk in. Deze is net als de vorige keurig, maar wel op zijn Engels, vrij dicht naast elkaar gelegen. Alleen dat uitzicht... Zucht. Zeezicht! En dan zie je ook nog eens dolfijnen terwijl je een broodje zit te eten...

Na de lunch dus eerst naar het strand gegaan. De jongens wilden toen zwemmen, maar ik ben toen over het strand naar de pier bij het dorpje gelopen. Op de pier ben ik op de muur gaan zitten en heb gekeken naar de dolfijnen... Soms zag je slechts een deel van ze, maar soms sprongen ze uit het water. Dat te zien geeft best een kick!

De jongens hadden lekker gepoedeld en ik was inmiddels terug gelopen. We moesten namelijk nog boodschappen doen voor een paar dagen, omdat ze nu lang weekend hebben i.v.m. 1 mei. Wij weten niet zeker wat wel of niet open is. Dus dan namen we het zekere voor het onzekere.

Morgen kijken of het VVV open is, want ook hier was deze gesloten.

• 30 April 2017 - 08:31

(O)ma:

Gaaf die Flippers en dat je dat echt in het wild ziet. Helemaal super. Jongens in zeewater zwemmen? Nee toch zeker brrrrrrr. Dus dit is weer echt kick vakantie. Heerlijk hoor. Hoop dat van de week het weer ook meewerkt.

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017