Deal ;-) - Reisverslag uit Rhayader, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu Deal ;-) - Reisverslag uit Rhayader, Verenigd Koninkrijk van Joyce Hoog - WaarBenJij.nu

Deal ;-)

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Rhayader

Vanmorgen vroeg werden we gewekt door de zon, helaas ging dit over in regen. Niet hard, maar wel vrij vlot op elkaar volgende buitjes. Wat dan???

Museum of museum en tegen welke deal? Natuurlijk "National Woolen Museum"... Niet voordat de jongens eerst het zwembad van alle kanten bekeken hadden!

Het museum lag niet zo ver rijden van onze plek, dus paar bochten, heuveltjes op en af en we waren er. Omdat het een nationaal museum was betaal je geen entree. Best apart...

Voor de kinderen was er een doe-route. Echt goed gedaan. Het hele proces van schapen scheren tot en met de verwerking was uitgebeeld of echt te zien. De kinderen konden zelf kaarden, spinnen, weven en festonsteek leren.

Veel herkenden ze hoor Wappie! Ze wilden ook wel wol bietsen. Tsss.

Daarna wilden ze graag in een rivier spelen, dat was als tegenprestatie voor naar het museum gaan. Dit werd... de zee!!! Gek zijn ze. Ja de zon scheen weer, maar de zee in??? No way. Ze waren vandaag wel voorbereid, dus zwemkleding was mee evenals handdoeken. Brrr.

• 01 Mei 2017 - 21:47

(O)ma:

Zo hé dat is een museum naar mijn hart. Had je mij wel een dag kunnen achterlaten. Wat leuk dat de jongens toch wel dingen herkenden. Lief dat ze wel wat wilden bietsen.
    En in de zee.....zou die kinderen toch maar eens na laten kijken hahahaha.

Joyce

Enige vrouw in 5-koppig gezin ;-) Niet altijd een luxe positie. LOL Kids nu 6, 9 en 12. We houden alle vijf van het buitenleven. Soms kamperen, soms in appartement maar dan alleen voor overnachting. Bergen en meren trekken het hardst aan ons... Wonen aan zee en zoeken deze graag ook op. Verhalen schrijf ik, dus de heren kunnen aan de bar een andere versie van dezelfde gebeurtenis vertellen :-D

Actief sinds 20 April 2017